Friday 15 April 2011

Kejuruteraan #2 - Lebuhraya Kemuning Shah Alam






Bile dah terlibat secara series dalam bidang ni, aku akan sentiasa berpindah ikut projek.. 6 bulan di Kuala Terengganu, aku kene pindah ke Shah Alam.. Projek Kejuruteraan lg, aku involve dekat projek Lebuhraya Lintasan Kemuning - Shah Alam atau LKSA.. Projek ni aku kene jage buruh untuk siapkan part of that Highway.. Secare tepatnye aku kene buat flyover..

Bile kat site ni, ade beberape pekare aku kurang puas ati..
1. Manager - India
2. Sr Engineer - India
3. Site Supervisor - India
4. Bawak kren pon India.
5. Site ni kat seksen 25 Shah Alam.. Lu org tau la area sape kat situ..

Aku bkn racist..aku try xnak jadi..tp tebukti aku tewas.. 2 bulan je aku kat situ..
Genap bulan ke 3, aku kemas baju.. cabut...

Bersambung,

1 comment: